boyzrus

Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Veckans Heting

Halloj! Nu är det så att vi är väldigt glada över att på våran femte dag som bloggare ha 112 läsare!
Vi får verkligen hoppas att det håller i sig någorlunda.

Idag introducerar vi som ni märkt en ny kategori som vi kommer kalla veckans heting.
Vi kommer att välja en person som vi tycker ser bra ut och skriva lite om varför vi tycker det och så vidare.

Den här veckans har jag valt Mila Kunis, därför att jag tycker att hon är väldigt vacker.
Hon har såklart bra kropp och så, klär sig bra på röda mattan och har väldigt vackra ögon.

Hon är mest känd för That '70s Show och Family guy. Andra filmer man lätt känner igen henne från är Forgetting Sarah Marshall, Max Payne, The Book of Eli och Friends with Benefits.

//David
 
   
 
Här får ni trailern till hennes nya film, Friends with Benefits


Häng på o forsätt läs, det kommer mera! Ännu en ny kategori komer introduceras under veckan!   

 
 
Ingen bild

Jag! :)

6 mars 2012 13:48

Hon skulle gärna få suga min kuk ;)

William Borgström & David Blom

6 mars 2012 13:49

Bra! Jobba på!

 
Lexx

Lexx

8 mars 2012 00:00

Riktigt bra film :D
Hon är en så bra skådis och verkligen vacker och snygg :D

http://Lexx.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


||Vart tog dom vägen, hur kunde dom gå vilse?...||   ...


Hejsan allihopa! Nu är det dags, reopening av våran en gång populära blogg. Håll utkik efter intressanta inlägg och lämna gärna en kommentar // Wille & David ...


Den här veckans händelse får bli en händelse från förra Söndan. (jag vet att det e lite fusk men ändå)Då hade vi vårat besöksrekord på 112 läsare och det vart vi väldigt glada för!Vi kommer fortfarande att lägga upp en ny kategori men har inte kommi...

 Tjena, tänkte ge er veckans film nu    Denna gång är det filmen Watchmen som får stå i rampljuset. :-) Såg precis denna film, och måste säga att jag inte riktigt fattade allt :P men men, den var ändå ganska bra.    Filmen handlar om dessa "f...


Hej! Förra veckans person var ju Bruce Willis.Den här veckan valde jag någon helt annan, nämligen ståuppkomikern David Batra.   Jag tycker han är väldigt rolig och han är som bäst när han är i sällskap med Johan Glans, vilket han har varit i t....

Presentation


William och David här! Skittagade! Spännande! Drama! Äventyr! och även... Lek!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards